Странице

среда, 14. август 2019.

Стојан БОГДАНОВИЋ: НЕЋУ ДА ЧАЧКАМ

Цртеж Катарине Баћевић

НЕЋУ ДА ЧАЧКАМ

            Рођаци и пријатељи гађају ме у главу. Ко би други? Можда је на другом месту другачије. Можда неке људе рођаци и пријатељи само мазе. Чувају их од стресова. Можда, али све мислим да они неће, неки не смеју, а неки не умеју, да кажу поштено шта им се дешава. Из простог разлога што се рођаци не налазе на улици, осим ако их извшитељи не избаце из сопствених кућа и станова које су поштено зарадили. Комунисти су то радили једноставније, без извршитеља, једноставно уселе се у туђу кућу и то „у име народа“. Сматрало се, у оно време, да је власник добро прошао ако га нису убили. Ја мислим да су наши комунисти били најгори, а за оне тамо, знају они тамо.
            У последње време у вези са рођацима акутан је проблем наталитета. Ретко се рађају. Да ли су метиљави, или су педери, свеједно је, све их је мање. Апсурд је да педерска влада говори о проблему наталитета. Педери се брину само о педерима и о парама. Али, да не буде забуне, деца се не праве у гузици! А, тек, пријатељи, немојте мислити да су они у бољој ситуацији од рођака. Јок. То је још тежи проблем. Јер рођак мисли да си му дужан братску љубав. А пријатељство је виши ниво. То се мора заливати. Пријатељство није Рамонда сербика, па да се поврати на једну кап, на једну сузу.
            Није довољно само да се праве куће и путеви. Важнији су путеви свести. То је тежек посао и не завршава се док је племена. А ни после. Она племена која не граде те путеве сама себе сахране. Ако баш нешто и не умеју помогну им комшије. Тако је било досад. Нико не верује да ће се то скоро променити, а највећи део света нема намеру то никада да мења. Комшије будно прате ситуацију.
            Да се вратимо на оно гађање у главу.  Ево, јуче ме зове један рођак телефоном, и право у мозак. Дакле, у главу. Још увек ми је мозак у глави, иако не знам где ми је глава. Дабоме, није ме гађао телефоном. Био је далеко. Него, обавештава ме да је мој пријатељ на умору. Сад сам сав ошамућен. А да ли је њему бар мало лакнуло када је са мном разменио тих неколико реченица. Не знам. Сумњам. Али, нећу да чачкам. Чини ми се да и без тога могу да схватим чему служе рођаци и пријатељи. Знам, забринути сте за комшику, а она је нешто сасвим друго. Да не ширимо причу, сви знају да ти је комшија род рођени. Жене иду код шнајдерке из истих разлога као и код фризерке, да би оговарале комшику. Али, само оне које нису на Фејсбуку! Данас ме, мајку му, још нико није звао!

13.8.19.

Нема коментара:

Постави коментар

Стојан БОГДАНОВИЋ: ПОВОДОМ "ПЕТЕЉКЕ" САШЕ НИШАВИЋА, АЛИ НЕ САМО О ЊОЈ

Песник Саша Нишавић   Поводом Петељке Саше Нишавића, али не само о њој. Чисте импресије. О ономе што дира у душу у груди, испод кључне ...